fajkochprinsen

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 12 januari 2012 18:53

Hej! Kom hem från stallet för en stund sen... ? Och min lilla kille var en Bad Bo idag! Han ville INTE gå ut från boxen, och han ville absolut INTE stå still och han ville bita mig! Baaaaaaaad Booooooy♥ Okej , inte så bad men iallafall! Sen åkte vi till McDonalds ... mmmmmm.... Gootttt med Bic Mac&co ! Med Pommes och Coca Cola! Nu ska jag kolla på film !


Hare gött Igelkött //Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 12 januari 2012 15:35

Shaba!♥ Idag har det varit skola... och ja, vad säger man om en vanlig skol dag? VANLIG! Aja men, vi kanske ska ha en klassfest! Och det kommer typ bli as kul? :) Imorgon kanske Matilda Ska SOVA ÖVER! Om hon gördet så kommer vi ha skit kuuuuul!:) Matilda och jag flummar tiep heeela tiden! Och då kanske det kommer ett video inlägg? Men iallafall så kmr vi ha kul och äääätaaaa gooooodiiiiissss och dricka :O :) Sen kommer vi sova till typ 14.00 ... haha ne ? Men vi kommer haaa kuul!:) Jag är på huuumööör idag"! Men jag är huuungggriiig så ska gå och ääätaa nurå!*

Pözz Hej ♥ //Linnea



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards