fajkochprinsen

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 8 januari 2012 18:47

Hej! Anledningen till att jag inte var aktiv i helgen var för att jag var i "våran" stuga i karbenning! Typ 13 mil från Örebro!  Och där finns INGET internet! Suuuurt :( Men förlåt ... ! Men nu ska jag berätta lite kortfattat om helgen!


Fredag-Åkte... blev SJUK!

Lördag-Lite Random stuff :)

Söndag-Gjorde lite saker + åkte hem!


Fredag:Vaknade vid 9 tiden... åt frukost och sedan rullade bilen iväg! När vi vsr ungefär halvvägs tog jag ett äpple och sen helt plötsligt så fick jag ont i halsen:( Och då tänkte jag "Men näääää" Och jag blev typ arg på min dumma hals! Sen kom vi fram och då drack jag te. Sen kändes det lite bättre och då gick jag ut... Hackade lite hål på isen med en ishacka :-p Sen på kvällen så skickade vi iväg en sån där "Ris lykta"  och det var jätte fiint! Sen gick vi in och kollade lite på tv (skidsporten :)) Sen började jag bli sjukare... så jag gick och la mig...


Lördag:Vaknade... Mådde skiiit dåligt, mådde illa, åt lite , men mådde fortfarande PISS ! Så jag gick och la mig och sov sen i typ 2 timmar! Sen vakna jag och mådde lite bättre! Gick ut och lekte med min gaaaalnaaa lillasyster! Vi åkte spark på isen och lite sånt... ! Sen gick vi och grilla korv till lunch! Sen så gick jag och min bonus pappa ut och gjorde pimpelhål i isen, och sen så pimlade vi... NO FISH! Sen gick vi in och kolla lite på  tv:en.. ! Sen på kvällen så skickade vi ut en till Rislykta och när den hade flugit i väg så gjorde vi en isbrasa... en isbrasa är en brasa som ligger på isen... Men det gick inte så bra! För all "bränsle" (Som i dethär fallet var vass och pinnar) Var alldeles frostiga så det blev typ blött... så det brann inte...! Sen gick vi in och gjorde mat! Sen efter maten var jag uppe och kolla på tv sen blev jag så trött av att vara sjuk... så jag gick och la mig!


Söndag:Mådde lite bättre, inte lika ont i halsen och jag mådde INTE illa! Jag åt frukost , och sen gick vi ut och klyvde vedträn! Riktigt jobbigt faktiskt! Hämta si och hämta så... Ja O.s.v ! Ja... sen gick vi in och åt lunch och kollade samtidigt på skidor (tv:en) Sen packade vi... sen åkte vi hem! Och när jag kom hem så kollade jag på Ponny Akuten (Repris säsong 1) På Tv:en ! Och sen tog jag en LÅNG VARM DUSCH! Skönt! Sen åkte jag hem till pappa! Och nu sitter jag här och bloggar! Ska åka till Edessa nu!♥


Men ha det bra! //Linnea ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards