fajkochprinsen

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 1 januari 2012 15:25

Hej! Har precis kommit hem från Hästarna! Såg min lilla pooowniie för första gången 2012 ! Han ä så azum asså... (vet inte varför men han ä bara SVERIGES bästa häst enligt mig!) Mockade rent hela boxen och tömde den på halm och strö sen la jag in nytt strö och nytt halm och så fick han nytt hö, nytt vatten och en ny saltsten (Okej,inte ny, jag borstade bort lite strö från den! :D )

Det är snö snö snö snöööö!♥ I ♥ IT! Och det är fett awesoooommmeeee att jag är ledig i en vecka och två dagar till!♥ Dom dagarna kommer jag tillbringa med min ponny, kompizzzar och min lillasyrra inkl.mina föräldrar ! :-) Och tror jag kommer dejta min kudde ganska tidigt idag! Får väl kolla lite på Greys Anatomy först! .... Men nu ska jag gå och försöka göra en bättre HEADER!


Ps. Ska jag göra en till blogg som jag skriver själv på? (Även fast jag kanske gör det nu då men..)


kommentera vad ni tkr! Pusshej<3 //Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 1 januari 2012 12:22

Heeeej Alla snögubbar!:-) Men kan ni fatta! Det är SNÖ!♥ Jippie...! Och det är 2012 ! ♥ Jag tror det kommer att bli ett bra år!

 Nu ska jag gå och ta på mig ridbyxor! Stallet here i come!♥ //Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 1 januari 2012 12:15

Hej! Vi har chansen att bli Dagens Blogg på http://fridarydbjer.blogg.se/ !   Så nu får vi väl hoppas på det!


//Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 1 januari 2012 00:00

yey Internet Funkade!



Gott Nytt år! 2012!♥♥♥


Pusspuss hare bra nu //Linnea♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards