fajkochprinsen

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 3 januari 2012 20:59

Frågestund! Svarar ärligt på ALLA frågor tills på Tisdag!


Ni har alltså en vecka på er att fråga!:)

//Linnea

  
Av Karolina Och Linnea's Blogg - 3 januari 2012 20:47

Hej! Förlååååt! Jag har inte bloggat på två dagar! har faktiskt inte hunnit blogga så ni får ursäkta mig! Btw.. idag så var jag på IKEA och min lillasyrra är lite KÖP GALEN! Hon ba "Ja vill ha allt!"och hon är liksom 2.5 år och sen sa hon att hon skulle ha allt därinne... Lilla skitungen så! Men sen åkte vi hem och jag skulle åka och rida (Inte på Prinsen då!) Jag fick Puh och han var väl bra, men PRINSEN är bättre!<3 Nu ska jag gå och kolla på Simpson nu... så ni får kommentera ALLA bilder nudå...! Men nää... men nåt inlägg vill jag väl ha kommentar på!<3 :) Men jag funderade på om jag skulle ha frågestund... men kan ni fråga grejer då? <3 Gör mig en tjänst nu och fråga grejer om jag har fråge stund! <3 //Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards