fajkochprinsen

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Nåra Underbara PERSONER! Del 1

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 17:36

Underbara Personer!;*<3 Såklart finns det fler då men... tar bara nåra!

 

 

Matilda Nilsson: Vi har känt varandra sen dagis... Självklart har vi haft våra motgångar, men vi klarar det tillsammans! Älskar dig!;*<3 OBS.skit gammal bild! Nu har hon brunt hår!

 

                                                  
                                                  
                                                  
                                 

My Nordman:Min Lillasyster! Hon finns där i alla väder! Hon bryr sig hela tiden!♥ Älskar dig syrran♥

  

                                                  
                                                  
                                                  
                                   

Frida Rydbjer:Frida... Vi har känt varandra länge! Men vi slutade att vara med varandra när du bytte skola! Saknar dig bästa du!♥ OBS.Gammal Bild! Älskar dig!;*<3

  

                                                  
                                                  
                                                  
                                  

Frida Rosengren:Frida! Vi lärde känna vaandra sommaren 2011 i Skagern! Du känns som en syster för mig!Jag ångrar inte en sekund med dig! Du är bara sååå bäst! Om inte jag hade träffat dig... aa då vet jag inte vad jag skulle göra! Saknar och Älskar dig!;*<3 Ps.Hon är as grym på att rida!

  

 

Dennis & Melvin Larsson:Ja, vad säger man om 2 bröder som vill göra samma sak hela tiden? Det blir BRÅK! Jag och Dennis har gått i samma klass, men vi har även husvagn brevid varandra i Skagern! Ni betyder mycket! Om inte ni var där så skulle jag inte fått nått att göra!♥

 

 

Sofia Andersson:Om det är nån jag ALDRIG kommer att glömma så är det du min sköna! Sofia Andersson är som min syster! Vi va' med varann sen vi va typ ? ja, kanske 3 veckor? Det är synd att du bor i skaune(Skåne) För annars skulle jag åka till dig varje dag! Saknar dig gumman! Älskar dig! Ps.Sofia Är Nästa Messi ♥

  

                                                  
                                                  
                                                  
                              

 

Emelina Zäll:Amagad så UNDERBAR du är! Jag kommer ihåg när jag flyttade hit till Mellringe, då du var pp tomten brevid!, Jag kände igen dig från stallet så jag slängde ur mig nån sorts konstig kommentar "Känner du igen mig från stallet?" Frågade jag, Och då svarade du JA! Jag blev överlycklig när jag fick veta att DU var min granne! Sen började vi vara med varandra:) Du är den storasystern jag aldrig fick!;*<3 Älskar dig ♥

  

 

Det finns fler det vill jag lova! Kommer väl fler sen!;*<3 Puss Puss ♥ //Linnea

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 20 januari 2012 14:43

Hej! jag och min kompis har startat en ny blogg nu!;*<3 och Snälla,snälla, SNÄLLA! Läs den oxå!♥ Kommer sakna er annars! http://prinsenochrookie.blogg.se/   Please read it for me!♥ http://prinsenochrookie.blogg.se/ skulle bli jät...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 18 januari 2012 17:43

Shabba;) Förlåt för att jag inte har bloggat... Jag bloggar för det mesta via mobil... Men internet har laggat :p men nu är jag på banan igen ;) ah men idag hade jag slöjddag... Det var väl si sådär;) temat var "kärlek" och vi gjorde hjärtan i olika ...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 15 januari 2012 09:47


Shabba! Jag gick upp förre tuppen idag:) Tuppen går ju upp klockan 7 och jag gick upp typ 6:40 eller nåt sånt! Jo jag gick upp då för att jag skulle släppa ut hästarna! När vi kom till stallet så stog Prinsen och gnägga som tusan! sen var Stisse sådä...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 20:35

    Who says?     I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the roughI'm sure you got some thingsYou'd like to c...

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards