fajkochprinsen

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

jag är tuppppppen :)

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 15 januari 2012 09:47

Shabba! Jag gick upp förre tuppen idag:) Tuppen går ju upp klockan 7 och jag gick upp typ 6:40 eller nåt sånt! Jo jag gick upp då för att jag skulle släppa ut hästarna! När vi kom till stallet så stog Prinsen och gnägga som tusan! sen var Stisse sådär lite jobbigt gosig så han ska hålla på med huvudet i mitt ansikte... Sen skulle vi sätta på hästarna täckena och jag satte på stisses täcke... Men stisse stog inte still, för han skulle bara lukta på mitt ansikte... weeird häst! Men tillslut så gick det! Så släppte jag ut dom! Sen mockade jag, och sen när jag kom hem duschade jag en Varm-Lång-Dusch!

Och alldeles nyss så åt jag frukost :) Nu ska jag gå och göra nåt?



Här kommer en lite bättre bild på min lilla syster!♥

 

Den är inte bäst! Men hon är Bäst!♥

 

 

//Linnea


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 20 januari 2012 14:43

Hej! jag och min kompis har startat en ny blogg nu!;*<3 och Snälla,snälla, SNÄLLA! Läs den oxå!♥ Kommer sakna er annars! http://prinsenochrookie.blogg.se/   Please read it for me!♥ http://prinsenochrookie.blogg.se/ skulle bli jät...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 18 januari 2012 17:43

Shabba;) Förlåt för att jag inte har bloggat... Jag bloggar för det mesta via mobil... Men internet har laggat :p men nu är jag på banan igen ;) ah men idag hade jag slöjddag... Det var väl si sådär;) temat var "kärlek" och vi gjorde hjärtan i olika ...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 20:35

    Who says?     I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the roughI'm sure you got some thingsYou'd like to c...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 18:59

Lova mig en sak! En ganska svår sak! Ta ingen skit! Av nån någonsin! Det är skitsvårt! Men när det väl går så är det skit skönt! Jag ska bara säga er en sak! Om nån kommenterar nåt fult eller dumt om man säger så! Då får jag tokspel och har lust att ...

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards