fajkochprinsen

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 10 januari 2012 18:17

Du var min älskling från första början vi sågs! Spänningen var hög när jag gick igenom stallgången första gången! Du var en av de stoooora läskiga hästarna *enligt mig när jag var typ 8-9 år* Jag kollade på alla hästarna och dom var så stoora! då såg jag dig! Dina stora bruna ögon lyste in i mina och ditt vackra huvud var så vackert! Och jag vågade faktiskt gå in till dig! Du såg så snäll ut, och man ska aldrig döma efter utseendet... det visste jag! Men jag gick in! Och du var precis som utseendet! Du var rena lungnet! Du var MIN Prins!;*<3! Idag fick jag veta nåt hemskt! Jo nån dag den här veckan kan bli din Sista  bara för att du har varit halt så länge och det inte går att göra nåt åt! och det gör ont att behöva säga det! Men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig nåt så IN i NORDEN!♥ R.I.P Lorentino!♥ Min Första Sköthäst på Örebro Fälltritt Klubb!♥ Denna text är tillägnad min sköthäst på ÖFK som ska få "flyga till himmelen" Nån dag under de 2 närmaste veckorna! Vill bara säga att jag älskar dig min fin fina kille!♥


  Bild på mig och Lorentino från i sommras!♥ I Always gonna remember you! You where Amazing!;*


//Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards