fajkochprinsen

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

2012! redan?

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 31 december 2011 09:34

Hej!  Jag hade helt glömt bort att det var nyårs afton idag tills jag stog och mockade!  jo det var så att jag åkte till stallet idag och tog ut hästarna! Och då skulle mocka, men då tänkte jag inte på att det var nyårsafton och sen slog det mig " Det är sista gången 2011 som jag mockar" Och då slog det mig ! Jag har ett litet problem! VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?!?!? Shiiiiiiit! Jag vet inte vad jag ska ha på mig!  asså  jag har verkligen inget som jag vill ha på mig! Får väl kolla igenom HELA garderoben för att hitta nåt! HJÄLP MIG?  Ska jag Platta eller "krusa" håret? Ska det vara lockigt eller normalt(rakt) ? Ska jag ha ögonskugga....? Men vaaa? Det här går inte! Ni får ursäka mig men jag hinner inte skriva så mkt för jag ska leta kläder! Desperat tjej HÄR!


Pusspussheeeej<3....


//Linnea....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 20 januari 2012 14:43

Hej! jag och min kompis har startat en ny blogg nu!;*<3 och Snälla,snälla, SNÄLLA! Läs den oxå!♥ Kommer sakna er annars! http://prinsenochrookie.blogg.se/   Please read it for me!♥ http://prinsenochrookie.blogg.se/ skulle bli jät...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 18 januari 2012 17:43

Shabba;) Förlåt för att jag inte har bloggat... Jag bloggar för det mesta via mobil... Men internet har laggat :p men nu är jag på banan igen ;) ah men idag hade jag slöjddag... Det var väl si sådär;) temat var "kärlek" och vi gjorde hjärtan i olika ...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 15 januari 2012 09:47


Shabba! Jag gick upp förre tuppen idag:) Tuppen går ju upp klockan 7 och jag gick upp typ 6:40 eller nåt sånt! Jo jag gick upp då för att jag skulle släppa ut hästarna! När vi kom till stallet så stog Prinsen och gnägga som tusan! sen var Stisse sådä...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 20:35

    Who says?     I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the roughI'm sure you got some thingsYou'd like to c...

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards