fajkochprinsen

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 25 december 2011 21:34

Sha Sha♥  Jag har haft en helt awesome jul♥ Den har varit skit bra... Jag har ju lovat er ett ganska långt inlägg... får väl se om det blir det!! Är faktiskt JÄTTE trött ... gick lixom och la mig kvart i 2 på natten igår... ! men aja, nu sitter man hemma hos Farmor Och Farfar,oliwer(farmorochfarfarshund)min farbror är här oxå (han bor i stockholm) Jag firar en lite xtra jul idag ;-) Igår fick jag skit mycket bra saker ! (jag skriver upp alla som jag kmr ihåg!) . Jag fick: Hinder"stöd"+bom,Systemkamera,leopardmorgonrock,tröja,mascara,
greysanatomy box säsong 3,mössa med trycket"ilove my horse♥" , prenumeration... jag tror det var allt... men jag har firat jul en gång tidigare typ 10 dec med nåra andra  släktingar och så fick jag julklappar av min mamma, men det här fick jag: GBG Horse Show Biljett,duntäcke+dunkudde,tubhalsduk,500 kr på Bik Bok, 300 kr på Gina Tricot,500 kr kontant, underställ,Hårspray,nagellack,almenacka,PC-spel,250 kr på HM... och kanske nåt mer...


Men idag när jag firade jul med farmor+farfar+oliwer+farbror+gammel farmor!

Då fick jag sammanlagt 2500 kr, jätte fina halsband och en bok ;-) Nöjd till 1000 med min jul ;-)


Hur har ni haft det? Skriv gärna! Och åter tack till ni som läser våran blogg! Det finns tillochmed underbara människor som läser våran blogg varje dag! Puss till er ♥ Och Puss till er som läser våran blogg nu oxå då men jag tkr det är extra speciellt när ni läser den VARJE DAG! Och förlåt för att vi kanske nte är AKTIVA evryday lixom, men det är svårt när man har häst att ta hand om ;-p Jag ska sova hemma hos Farmor  Farfar tills på onsdag, så pappa och Gunilla hjälper mig med Prinsen ♥  I morgon står agility på schemat med Oliwer;-) Det kmr en bild på mig och en lite gullig Oliwer (som nte kan sitta still) . Förlåt men inlägget blir inte längre än såhär! Men hare gött nu ! Pusshej<3   Bild¨på mig och sötis(som nte vill kolla in i kameran )


jag klämmer in en bild på mig och min kusin oxå (från igår 24 dec)


  //Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 25 december 2011 21:27

Ett ganska lååångt blogg inlägg kmr snart!♥ //Linnea

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 25 december 2011 10:38

Bästa Julafton (än så länge)

Det var inga problem att gå upp tidigt igår, När en Xperia x8 väntade!

Oxå mycke  mer. ;D


Go jul och gott nytt åt ;)


// Karolina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards