fajkochprinsen

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 24 december 2011 23:14

Förlåt att vi nte har varit aktiva... varit ganska mkt just nu! Och idag är det julafton redan! Här har det varit sol hela dan' och knopparna på buskarna har börjat slå ut... 24 december=24 Augusti... det känns nästan så. Jag har fått jätte mkt bra julklappar;) Har ni det? Berätta... jag vill höra!♥

Ni får ha'det en fortsatt bra JULAFTON nu... även fast några kanske har gått och lagt sig men... jag önskar er iaf en BRA julafton♥ Imorgon blire Farmor,Farfar,Farbror,Gamel Farmor,Oliwer...Andra jul firandet... hoppas på bra imorgon oxå♥ Vill bara säga tack till alla som LÄSER våran blogg...och ni som faktiskt orkar stå ut med våran blogg torka! Mkt cred till er ♥ Ska gå och leka med min Kusin nu.. bild kmr på henne och mig♥ Hare gött och läs våran blogg♥ Och glöm nte det! Länkar ni oss... så länkar vi er ♥ //Linnea


  Skit i mig-.-''


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards