fajkochprinsen

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 29 december 2011 19:38

Sha Sha! Har varit i stallet, och ätit förstås!(då kanske du tänker " nää men gud! Hon äter i stallet!" Men så är det inte! Jag åt hemma!) Nu ska kika på en film .... Jo och filmen är Greys Anatomy som jag fick av "Jultomten"! tack "Jultomten" För att du har en sånn himla bra smak! Och att du visste att jag redan hade box  1 och 2 ! Duktigt Tomten! SÅ nu fick jag box 3 av Jultomten med den gigantiska magen och dom stora glasögonen... men aja ! Jag fick iaf nåt från tomten ! Kom tillbaks nästa ÅR! Då kan du väl ta med en ny sadel! Kan du det tomten? Helst en whitaker... men bara hälst! I Ponny storlek glöm inte det! Och brun....eller svart...eller brun... eller? Ja men kom med nåt bara så blir det bra! Ska gå och kolla på film nu! Puss hej<3


//Linnea







TOMTEN! TOMTEN! Vart tog du vägen?

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 29 december 2011 15:29

Hejjjjjjjjjj... och så överdriver vi lite oxå? Nu har jag kommit hem från SHOPPING! Jag har shoppat gärnet idag :-) Är skit nöjd över mina köp! Jag har tagit pics åt er !:-)


Det här är alla grejjer jag köpte idag + en mössa!♥

  


Jag köpte: Ett chabrak " Gold Medal sport" heter det typ?

     



Jag Köpte oxå: Ett "Clairidge House" Träns !

  



Jag köpte oxå: Ett par jätte sköna tyglar till det nya tränset!

  


Jag köpte oxå:Och ett par till ben reflexer!

  


Jag köpte oxå: ett lila grimmskaft!

  


Jag köpte oxå: Nya Ridbyxor såklart! ´Jag köpte en färgade för jag tröttnar alltid på rutiga!

  


Och sist men inte minst köpte jag : En ny mössa!♥


  


Nu ska jag gå och kolla på mina nya grejjer *brist på liv?*


//Linnea♥

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 29 december 2011 09:55

Sha sha! Ska snart dra till bääästa HÖÖKS!♥ Ska köpa nya ridbyxor och ett nytt träns till Prinsen! (okej, ridbyxorna är ju till mig! Ifall ni nte fattade det :p) Och så ska jag kanske köpa ett nytt chabrak (I♥JH Collection) men får se, kanske måste köpa en ny grimma? eller... a skit samma! Jag kmr iaf köpa hela hööks tillslut! ;-) Men ska drao nao! pusshej<3 //Linnea

PS.Pics comes later! Pusshej<3

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 29 december 2011 09:47

Hej! Det är såhär att jag läser en jätte bra blogg som jag verkligen tkr att ni ska kika in på och läsa! bloggen heter http://Ponniehjerta.blogg.se
Den är verkligen läsvärd och den är aktiv och Felicia sköter den jätte bra! Hon skriver om vanliga dagar i skolan,hemma och i stallet! Den är jätte bra, så läs den! Så komigen klicka ´på länken nu och läs den!
http://Ponniehjerta.blogg.se


Hare


Av Karolina Och Linnea's Blogg - 29 december 2011 03:45

GOD NATT ♥



//Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards