fajkochprinsen

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Snooooddaarrr ♥

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 30 december 2011 13:23

Men shoo ♥ Har precis kommit hem från City Gross ! Tänkte först köpa en ny lädergrimma... men har ju så många grimmor så det behövs nog nte! Men jag köpte gummi snoddar till prinsens man och svans :-) 500 stycken! Sitter och lyssnar på Misteltoe av Justin Bieber! Jag tkr inte att han är snygg men han sjunger bra i Mistletoe och All i want for christmas is you! Det är dom enda låtarna som jag gillar (av Justin Bieber). Mina fingrar skriver på , på, på så jag tror att det blir ett ganska långt inlägg ♥ Får se! Ska äta mat sen, det blir kycklingspett med ris! Sen blire Ponny ♥ (asså jag ska inte äta Prinsen(Ponny). Jag ska rida med hans nya träns och dom nya tyglarna!  Ni är inte så bra på att rösta... Ni behöver inte men just ERAN röst är viktig för oss!  Skicka gärna frågor till vår mail : karolinaochlinnea@hotmail.com och säg gärna till när ni skickat frågorna! Eller så kan ni fråga nåt i en kommentar, eller i frågerutan! Just Do Something!  Ska ta med kameran till stallet idag!:-) Kommer väl lite bilder ifrån när jag rider hoppas jag väl på! Får se :-) Men vill ni det?


Ni är verkligen as grymma på att kolla in våran blogg! Statistiken höjs hela tiden! Tack! :-)


Kameran följde med till stallet igår med... men vill ni ha bilderna ? eller ja Se bilderna?

Kommentera isånnafall!♥


Ska logga in på facebook nu men hare gött!♥


Pusshej<3

//Linnea♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 20 januari 2012 14:43

Hej! jag och min kompis har startat en ny blogg nu!;*<3 och Snälla,snälla, SNÄLLA! Läs den oxå!♥ Kommer sakna er annars! http://prinsenochrookie.blogg.se/   Please read it for me!♥ http://prinsenochrookie.blogg.se/ skulle bli jät...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 18 januari 2012 17:43

Shabba;) Förlåt för att jag inte har bloggat... Jag bloggar för det mesta via mobil... Men internet har laggat :p men nu är jag på banan igen ;) ah men idag hade jag slöjddag... Det var väl si sådär;) temat var "kärlek" och vi gjorde hjärtan i olika ...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 15 januari 2012 09:47


Shabba! Jag gick upp förre tuppen idag:) Tuppen går ju upp klockan 7 och jag gick upp typ 6:40 eller nåt sånt! Jo jag gick upp då för att jag skulle släppa ut hästarna! När vi kom till stallet så stog Prinsen och gnägga som tusan! sen var Stisse sådä...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 20:35

    Who says?     I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the roughI'm sure you got some thingsYou'd like to c...

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards