fajkochprinsen

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Bilder önskas?

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 26 december 2011 12:57

Hej hej Jag har fått en kommentar om att ni vill ha mer bilder och även nån film ibland ;-) Självklart kan jag fixa det nu när jag har fått en sån fin kamera ;-) Jag ska till stallet på torsdag och då ska jag försöka att komma ihåg kameran! ;-)  Vi har fått fler besökare och idag har det redan varit många! Självklart kan ni väl bättre? eller? Vi vill se lite mer folk här och KOMMENTERA GÄRNA! I ♥ Comments!  ni kan inte skicka mail för våran mail har gått ut... elr nåt ? Det var bara nåt men bara så ni vet! Ska gå och äta nu men ses väl sen då ♥ Pusshej<3 //Linnea

 
 
Ingen bild

julmuppen;-)

26 december 2011 16:56

Jag älskar verkligen eran blogg! Jag har en fråga! Vilka/vilken blogg läser du?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 20 januari 2012 14:43

Hej! jag och min kompis har startat en ny blogg nu!;*<3 och Snälla,snälla, SNÄLLA! Läs den oxå!♥ Kommer sakna er annars! http://prinsenochrookie.blogg.se/   Please read it for me!♥ http://prinsenochrookie.blogg.se/ skulle bli jät...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 18 januari 2012 17:43

Shabba;) Förlåt för att jag inte har bloggat... Jag bloggar för det mesta via mobil... Men internet har laggat :p men nu är jag på banan igen ;) ah men idag hade jag slöjddag... Det var väl si sådär;) temat var "kärlek" och vi gjorde hjärtan i olika ...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 15 januari 2012 09:47


Shabba! Jag gick upp förre tuppen idag:) Tuppen går ju upp klockan 7 och jag gick upp typ 6:40 eller nåt sånt! Jo jag gick upp då för att jag skulle släppa ut hästarna! När vi kom till stallet så stog Prinsen och gnägga som tusan! sen var Stisse sådä...

Av Karolina Och Linnea's Blogg - 14 januari 2012 20:35

    Who says?     I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the roughI'm sure you got some thingsYou'd like to c...

Presentation


Följ våran blogg via Blog lovin' ♥
Och BLOGKEEN ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om just våran blogg! Din åsikt är viktig!
 Bra !
 Sådär!
 Dålig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards